[x] ปิดหน้าต่างนี้
Powered by ATOMYMAXSITE 2.5
สำนักงานสภาเกษตรกรจังหวัดยโสธร
ยินดีต้อนรับคุณ บุคคลทั่วไป  
ค้นหา   
เมนูหลัก
ข้อมูลด้านการเกษตรที่สำคัญ
1. ศูนย์ความรู้ด้านการเกษตร
2. องค์ความรู้ทางการเกษตร
3. คลังข้อมูลเกษตร
4. ติดตามสถานการณ์น้ำ
5. คลังข้อมูลเทคโนโลยีการพัฒนาที่ดิน Online
6. ราคาสินค้าเกษตร
7. เตือนภัยการผลิตพืช
8. ระบบคำนวณต้นทุนสินค้าเกษตร
---link หน่วยงานที่เกี่ยวข้อง













poll

   คุณคิดว่าเวปนี้เป็นอย่างไร


  1. ดีมาก
  2. ดี
  3. ปานกลาง
  4. แย่
  5. แย่มาก




  

   เว็บบอร์ด >> >>
بهترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی در ایران  VIEW : 563    
โดย Pasquale

UID : ไม่มีข้อมูล
โพสแล้ว : 2
ตอบแล้ว :
เพศ :
ระดับ : 1
Exp : 40%
เข้าระบบ :
ออฟไลน์ :
IP : 115.31.166.xxx

 
เมื่อ : อาทิตย์ ที่ 5 เดือน มิถุนายน พ.ศ.2565 เวลา 07:55:48    ปักหมุดและแบ่งปัน

طبینو کالا
سایت قدرتمند طبینوکالا یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه‌ی فروش محصولات و خرید تجهیزات پزشکی است که فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز دارای https://tebinokala.com/ لوح تشکر بابت برخورد خوب با مشتری، قیمت منصفانه و تامین اجناس و کالاهای نایاب معروف بوده و هستیم. در این روزها که با گسترش فناوری‌های نوین، استفاده و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی مرسوم شده، تصمیم بر این شد تا محصولات و خدمات خود را در قالب وبسایت طبینو کالا در سر تا سر کشور عزیزمان عرضه کنیم.
طبینو، خدمات و قیمت نو را در فروش لوازم پزشکی به شما هموطنان عزیز عرضه می‌کند. هدف ما از فروش و خرید تجهیزات پزشکی در طبینوکالا، عرضه‌ی تجهیزات پزشکی با قیمتی مناسب، کیفیتی برتر و کسب رضایت حداکثری مشتریان گرامی است. این مجموعه با به کارگیری تیم متخصص و باتجربه و همچنین استفاده از برندهای معتبر در فروش محصولات متنوع و باکیفیت و مشاوره‌ی رایگان و تخصصی به مشتریان خود، از برترین سایت‌های خرید تجهیزات پزشکی در بین رقبای خود است.
هدف از فعالیت
مجموعه‌ی طبینوکالا با هدف قرار دادن چند موضوع مهم، به صورت کاملا حرفه‌ای در فروش محصولات طبی در حال فعالیت است:
فروش ارزان
کیفیت
مشاوره و پشتیبانی
ضمانت و خدمات پس از فروش
فروش ارزان
از مهمترین معیارها و مسائل برای تمام مشتریان و خریداران تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، قیمت مناسب و به صرفه و همچنین کیفیت در خرید تجهیزات پزشکی است. مجموعه‌ی طبینوکالا با درنظرگیری حقوق مشتریان و تامین خواسته‌های آن‌ها، محصولات و کالاهای خود را با قیمت بسیار ارزان‌تر نسبت به سایر فروشگاه‌ها و همچنین کیفیت بالا با برندهای معتبر، یکی از بهترین سایت‌های فروش فعال محصولات پزشکی است.
کیفیت
استفاده و عرضه‌ی محصولات و کالاهای طبی از بهترین برندهای معتبر ایرانی و جهانی، معیار اصلی تیم طبینوکالا است. این سایت با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و با جنس بادوام و ضد حساسیت باعث رضایت مشتریان خود در خرید تجهیزات پزشکی بوده است.
مشاوره و پشتیبانی
این وبسایت متشکل از تیمی کاملا حرفه‌ای، از جمله متخصصان و پشتیبانان با تجربه است که توانسته‌اند با خدمت‌رسانی به مشتریان، بهترین سایت فروشگاهی و خدماتی در زمینه‌ی فروش و خرید تجهیزات پزشکی در سراسر ایران باشند. کارشناسان فروش و پشتیبانان سایت با ارائه‌ی مشاوره‌های رایگان و تخصصی و انجام راهنمایی‌های لازم، پاسخگوی تمام سوالات و شبهات موجود از سمت مشتریان هستند. این گروه قدرتمند به صورت 24 ساعته فعال و در خدمت شما عزیزان خواهند بود.
ضمانت و خدمات پس از فروش
عرضه‌ی لوازم پزشکی کمیاب و نایاب از دیگر مزایای خرید تجهیزات پزشکی از وبسایت طبینوکالا است. این مجموعه با اهمیت بر حقوق مشتری، خدمات پس از فروش خود را که شامل برگشت وجه است در صورت وجود مشکل برای کالای مورد نظر قرار داده است. همچنین هفت روز مهلت مرجوع کالا و گارانتی محصولات از دیگر مزایای خرید تجهیزات پزشکی از این سامانه‌ی معتبر است.

نتیجه‌گیری
با نهایت احترام برای شما مشتریان عزیز، امیدواریم که در این راستا بهترین خدمات و محصولات خود را در اختیار شما عزیزان گرانقدر قرار داده باشیم. این افتخار را داریم که میزبان شما هستیم و در هر لحظه از شبانه‌روز کمک رسان شما خواهیم بود. جهت خرید تجهیزات پزشکی و محصولات معتبر طبی می‌توانید به دسته‌بندی محصولات سایت طبینوکالامراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. تمام سفارشات شما در اسرع وقت ارسال خواهند شد. در صورت وجود هر گونه مشکل با پشتیبانان ما در تماس باشید.