[x] ปิดหน้าต่างนี้
Powered by ATOMYMAXSITE 2.5
สำนักงานสภาเกษตรกรจังหวัดยโสธร
ยินดีต้อนรับคุณ บุคคลทั่วไป  
ค้นหา   
เมนูหลัก
ข้อมูลด้านการเกษตรที่สำคัญ
1. ศูนย์ความรู้ด้านการเกษตร
2. องค์ความรู้ทางการเกษตร
3. คลังข้อมูลเกษตร
4. ติดตามสถานการณ์น้ำ
5. คลังข้อมูลเทคโนโลยีการพัฒนาที่ดิน Online
6. ราคาสินค้าเกษตร
7. เตือนภัยการผลิตพืช
8. ระบบคำนวณต้นทุนสินค้าเกษตร
---link หน่วยงานที่เกี่ยวข้อง













poll

   คุณคิดว่าเวปนี้เป็นอย่างไร


  1. ดีมาก
  2. ดี
  3. ปานกลาง
  4. แย่
  5. แย่มาก




  

   เว็บบอร์ด >> >>
اهمیت بازاریابی Things To Know Before You Buy  VIEW : 17    
โดย Monroe

UID : ไม่มีข้อมูล
โพสแล้ว : 1
ตอบแล้ว :
เพศ :
ระดับ : 1
Exp : 20%
เข้าระบบ :
ออฟไลน์ :
IP : 110.78.152.xxx

 
เมื่อ : จันทร์ ที่ 15 เดือน เมษายน พ.ศ.2567 เวลา 13:37:42    ปักหมุดและแบ่งปัน

مقالاتی که در وبلاگ سایتتان منتشر می‌کنید، کتاب‌های و فایل‌های متنی که برای دانلود قرای می‌دهید، کپشنی که برای شبکه‌های اجتماعی می‌نویسید همگی محتوای متنی به حساب می‌آیند.

بلاگ‌ها از جمله قدرتمندترین انواع محتوای درونگرا هستند. اهداف و موضوعات مدنظرتان را با حداکثر خلاقیت در بلاگ‌ها مطرح می‌کنید. با کمک یک بلاگ، قادر به تبلیغ کردن سایر انواع محتوای درونگرا و مقالات از طریق لینک‌ها، دکمه‌های به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی و اطلاعات محصول و خدمات هستید.

معیار مراحل اولیه: در این مراحل محتوا به صورت مستقیم با سودآوری مرتبط نیست و هدف در واقع آگاهی از برند، ایجاد ترجیح برند، سرگرم کردن، آموزش دادن و دریافت تعامل از مخاطب است.

این کار بازاریابی محتوا است یا تبلیغات؟ جواب این است که در بازاریابی محتوا ارزشمندی مهم است. پس هر محتوایی که تولید می‌شود اگر برای کاربر ارزشمند و مفید باشد و بتواند کاربر را به علت ارزشی که تولید کرده به مشتری تبدیل کند بازاریابی محتوا محسوب می‌شود.

از یک الگو ساده برای خبرنامه استفاده کنید. برای افزایش نرخ تبدیل خبرنامه تمام محتوا را در آن ارائه ندهید و در فرمتی به صورت زیر آن را برای مخاطبان ارسال کنید.

فیلم آموزش تولید محتوا برای سئوی سایت و بازاریابی دیجیتال در فرادرس کلیک کنید

این فرایند به برتری شما در میان انبوه محتوای تولید شده کمک نموده و برنامه ریزی پیش رو را مشخص می‌کند.

برای این کار می‌توان از «نشریلا» به عنوان بزرگترین پلتفرم این حوزه تخصصی نام برد. کاربرد دیگر نشریلا، استفاده از آن برای بررسی و معرفی محصولات است.

برای افزایش بازدید گوگل باید محتوای مرجع تولید کنید. این گونه محتوا، پست‌هایی تحقیقاتی حاوی داده‌های جالب و جدید هستند. وبلا‌گ‌نویسان و روزنامه‌نگاران از این داده‌ها در مقالات خود استفاده می‌کنند.

امروزه بازاریابی محتوا را زیرمجموعه‌ای از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی درونگرا می‌دانند، ولی تولید محتوا برای بازاریابی کاری جدید و فقط مختص به محیط‌های دیجیتال نیست.

مثلا محتوای لندینگ پیج و کال تو اکشن برای ایجاد انواع لید فروش مناسبه، محتوای وبلاگ برای جذب اولیه و قسمت اولیه قیف، محتواهای کاربردی و خبرنامه برای مشتری‌های وفادار و …

اگر قصد پیگیری جدی بازاریابی محتوایی را دارید، آشنایی با هرم بازاریابی محتوایی از الزامات کارتان خواهد بود.

به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. این امر در نهایت سبب افزایش نرخ تبدیل و فروش خواهد شد.

پارسمدیر بزرگترین وب سایت ویژه دانشجویان و پژوهشگران تحصیلات تکمیلی مدیریت و مهندسی صنایع است.

In case you loved this article and you wish to receive more information with regards to سئو سایت در وردپرس please visit our own webpage.